• #
  • #
  • #
  • #
  • #

FAQ

  • Is het veilig om online te bestellen?

    Zeker! Wij werken samen met een ervaren payment provider, die al onze online betalingen regelt. Al je betalingsgegevens worden beschermd door verontwikkelde technologie, zodat deze informatie niet door derden kan worden achterhaald.

  • Waarom word ik bij het afrekenen doorverwezen naar een andere omgeving dan halalhero.be?

    Zuppler en halalahero.be zijn partners, Zuppler maakt gebruik van beveiligde SSL-pagina's. Dit betekent dat deze pagina's zijn beveiligd om de bescherming van persoons- en betalingsgegevens te waarborgen. Zo kun je er zeker van zijn dat deze gegevens alleen zichtbaar zijn voor jou en voor ons en alleen dienen ter verwerking van je betaling en bestelling.

  • Hanteren jullie dezelfde prijzen als in het restaurant zelf?

    De restaurants zijn vrij om hun eigen prijzen te bepalen. Over het algemeen worden dezelfde prijzen gehanteerd als op de menu in het restaurant

  • Wat voor soort restaurants kan ik vinden op Halal Hero?

    Het aanbod van de restaurants bij jou in de buurt is met zorg en liefde voor jou geselecteerd. Dit aanbod is zeer divers. Van een alternatieve couscous tot een vol au vont of een lekkere vismaaltijd kan je op halalhero.be vinden

  • Kan ik bestellingen plannen?

    Jazeker! Je kunt bestellingen plannen voor dezelfde dag of de dag erna en daarbij zelf de bezorgtijd kiezen.

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Afhalen is zeker mogelijk. 

  • Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

    Helaas is het niet mogelijk telefonisch een bestelling te plaatsen. Wij geloven er namelijk in dat het plaatsen van een bestelling via het internet de beste manier is om eten te bestellen. Het zou zonde zijn om een telefoongesprek aan dit snelle proces toe te voegen! Wij weten zeker dat je ervaring veel beter zal zijn door via onze website of mobiele website een bestelling te plaatsen.

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Je hebt verschillende mogelijkheden waaruit je kunt kiezen. Je kunt betalen via creditcard ( VISA, Mastercard), Bancotact mister cash of natuurlijk gewoon met geld betalen aan de bezorger. 

  • Hoe wordt mijn bestelling doorgestuurd naar het restaurant?

    Onze restaurants ontvangen een notificatie wanneer jij je bestelling hebt geplaatst. Zij zullen je bestelling zo snel mogelijk accepteren in het systeem om deze vervolgens klaar te maken en aan je te leveren - een geheel stress-vrij proces voor jou dus!

  • Ik wil mijn bestelling graag annuleren - hoe werkt dat?

    Bij het online bestellen van eten, is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons of het restaurant, dan is het misschien nog mogelijk de bestelling te annuleren. Het kan echter voorkomen dat het restaurant de bestelling reeds klaar heeft en deze onderweg is - in dit geval is het helaas niet mogelijk de bestelling te annuleren.

  • Ik wil mijn bestelling graag wijzigen - hoe werkt dat?

    De snelste manier om een wijziging door te geven is door direct contact op te nemen met het restaurant waar je hebt besteld. Wanneer je eenmaal een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een email waarin het telefoonnummer van het betreffende restaurant in staat. Natuurlijk mag je ook contact met ons opnemen, maar ook wij zullen dan weer contact met het restaurant moeten opnemen - dit kan het proces dus iets vertragen.

  • Ik heb iets anders ontvangen dan ik heb besteld, wat nu?

    Wanneer je iets anders hebt ontvangen dan je hebt besteld, kun je het beste eerst contact opnemen met het restaurant waar je hebt besteld, zodat zij het kunnen oplossen en je alsnog de juiste bestelling kunnen leveren. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de bereiding en de levering van je bestelling. Wanneer de producten niet meer op voorraad zijn en je al hebt betaald, dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen het dan nagaan met het restaurant en je het bedrag terugstorten.

  • Waarom bezorgen jullie niet op mijn adres?

    We breiden snel uit door het land en hopen snel bij jou in de buurt te kunnen bezorgen!

  • Heeft halalhero.be een app?

    We hebben nog geen gratis iOS app of android app beschikbaar, deze zal zeker en vast nog komen.

  • Moet ik fooi geven?

    Fooi geven is uiteraard vrijblijvend. Wil je dit wel geven? Dan kun je de fooi toevoegen tijdens het plaatsen van de bestelling of persoonlijk geven aan de bezorger.

  • Is er een minimum bestelbedrag?

    Het minimum bestelbedrag verschilt per restaurant en per ingegeven postcode.

  • Hoe worden bestelling verpakt?

    De verpakking verschilt per gerecht en het restaurant waar je bestelt. Al onze restaurants zorgen er voor dat het eten zo lekker mogelijk blijft.

  • Zijn de restaurants op jullie website 100% halal?

    Ja zeker, voor er een restaurant op halalhero.be komt te staan gaat een halalhero memeber  langs  dan word er gecontroleerd of dit restaurant zich voldoet aan de halal eisen en normen.

  • Wie is verantwoordelijk voor de kwaliteit van mijn eten?

    Halalhero.be is slechts intermediair en fungeert als doorgeefluik van je bestelling naar het bezorgrestaurant. Halalhero.be stuurt enkel je online bestelling door naar het door jou gekozen bezorgrestaurant. Dit betekent dat wij geen enkele invloed hebben op de duur van de levering of de kwaliteit van het door het restaurant geleverde eten.

    Mocht je ontevreden zijn over je bestelling, dan kun je hierover contact opnemen met het restaurant via het telefoonnummer in de bevestigingsmail. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen je klacht dan doorsturen naar het restaurant en hen vragen contact met je op te nemen om de klacht af te handelen.

  • Het restaurant heeft mijn bestelling niet ontvangen?

    Je hebt besteld bij een restaurant, maar dit restaurant zegt de bestelling niet via HalalHero.be te hebben ontvangen? Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Wij zullen voor je nagaan of de bestelling wel of niet is bevestigd door het restaurant. Houd er rekening mee dat het doorsturen van een bestelling maximaal 15 minuten in beslag kan nemen, afhankelijk van de verbinding met het restaurant.

  • Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

    Nee, als je eten wilt bestellen op Halalhero.be hoef je niet verplicht een account aan te maken. Online eten bestellen moet volgens ons makkelijk  zijn. Als je dus geen behoefte hebt aan een account, kan je altijd gewoon een bestelling plaatsen.

  • Heeft halalhero.be zakelijke accounts?

    Ja, met een zakelijk account bestellen jij en je collega’s eenvoudig op rekening. Daarnaast bieden we je de mogelijkheid om o.a. limieten in te stellen en project of afdelingscodes toe te voegen. Wil je weten welke mogelijkheden we nog meer bieden voor jouw bedrijf? Neem contact op met ons via info@halalhero.be, dan vertellen wij je graag meer over de mogelijkheden.

  • Wat kost het om halalhero.be te gebruiken?

    Halalhero.be is volledig gratis om te gebruiken, je moet enkel voor jouw bestelling betalen, echter kan het wel zijn dat restaurants bezorgkosten aanrekenen.